New Design <3

Hejhej!
Jag har ändrat min design.... gillar ni den? Jag har gjort headern själv
#stolt

Jag tyckte att den blev skiit bra!! :D
Men det tog lite tid att göra headern ....men det var det värt tycker jag...

Just nu sitter jag och lyssnar på One Direction med mina trasiga hörlurar.... vill ha nya när jag fyller 13... fast jag behöver en laptop mer, så det är BARA det jag önskar mig när jag fyller 13 (26 maj)

Ni som är Directioner, ska läsa Sveriges största blogg! www.onedirectionswe.blogg.se
Jag tycker den är så J***a bra, fast nästan 60% av nyheterna/sakerna som dem skriver vet/visste jag redan ;D
Men ni mååsteee läääsaa den!! Det är såå braa!!!!!!!!

Om min blogg..... så kan ni väl säga den till andra så den blir lite mer välbesökt?
Jag startade den igår, men jag vill att andra ska se den ♥

Dagens bild på...

One Direction

 
            Louis      Liam     Zayn   Harry   Niall ♥

Justin Bieber


 Justin Bieber (om ni inte visste det!)

Puss puss Hejdå :)
(kommentera gärna min blogg!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0