One Thing...

Tjena Tjena!!

Jag heter Clara...... nä jag skoja :D
 
Men just nu så lyssnar jag på.. just One Thing av One Direction :)
Ni fattar inte såå bra dem är!! Okej, det kanske ni gör, men jag tycker dem är SJUKLIGT bra!!

Vad gör ni? Jag ^^ (lyssnar på musik)

Idag hade vi matte i skolan och man kan säga att jag fattade INGET!!!!! Vi hade procent, som jag har lite svårt med. Men i alla fall, så bara satt jag där, och när jag behövde hjälp, så sa min lärare "Jag ska bara ta kaffe" och sen kom han tillbaka, och hade glömt det. Och jag bara satt där och bara "WFT" han bara "lalala" typ...

Men på Big Brother så är jag ortoligt grad att Hanna W "gick" ut, och han Zippan bara "JAAAAAAAAAAA" och en annan bara "Amen Zippan, sätt dig ner!" HAHAH


Men Justin Bieber, så kolla denna videon!! HAHAH LOOL :D






Puss puss hejdå! ♥


Kommentarer
Postat av: Felicia (Taylor Swift Sweden)

Sv:

Hej! Fansidan är en blogg på blogg.se och domänen (.se) fick vi genom att köpa den på binero.



Kram!

2012-03-12 @ 21:31:58
URL: http://taylorswiftsweden.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0