Welcome to my "little" world!

Hejhej!
Som sagt, Välkomna till min "lilla" värld!
Jag har bloggat på olika platser många ggr! Här har jag nog bloggat mest asså! Men förra gången jag var här, så kom nt headern upp, men nu har jag gjort en NY blogg, och ny header. och den syns ✔

Men i alla fall så tänkte jag berätta 10 saker om mig :) 

1 .Jag älskar One Direction och Justin Bieber
2.Jag gillar lila och orange
3.Min favo låt heter "If you ever come back" med The Script
4. Jag har twitter, följ mig @Bieber_1DCarrot
5. Jag blir lätt irriterad om det nt går som jag vill
6. Jag har en lilla syster
7. Jag spelar gitarr
8. Jag älskar musik
9. Hatar "små" hundar som bara skäller och bits!
10. Jag är ganska knasig och har bra fantasi 
 ☮

Men i min blgg kan och kommer ni se lite om:
Justin Bieber
One Direction
Avril Lavigne
Selena Gomez
Clara Sjögren (jag)
Vänner & Familj
Mode
Kändis skvaller

Tonårslivet m.m

Hoppas ni gillar min blogg!
Berätta hjärna min adress till andra (www.keepyoursmiile.blogg.se)
Tack så mycket! Älskar er! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0